Ξεκινάει το εορταστικό ωράριο

18-04

Ξεκινάει από την Πέμπτη 21/04 το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων του Δήμου Αχαρνών, ενόψει του ΠΑΣΧΑ, το οποίο θα ισχύσει μέχρι και τις 30/04. Αναλυτικά το ωράριο θα έχει ως εξής: 21/04/2005 ΠΕΜΠΤΗ: 09:00 Π 21:00, 22/04/2005 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 09:00 Π 21:00, 23/04/2005 ΣΑΒΒΑΤΟ: 09:00 – 16:00, 24/04/2005 ΚΥΡΙΑΚΗ: ΚΛΕΙΣΤΑ, 25/04/2005 Μ. ΔΕΥΤΕΡΑ: 09:00 – 21:00, 26/04/2005 Μ. ΤΡΙΤΗ: 09:00 Π 21:00, 27/04/2005 Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ: 09:00 – 21:00, 28/04/2005 Μ. ΠΕΜΠΤΗ: 09:00 Π 21:00, 29/04/2005 Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 13:00 Π 19:00, 30/04/2005 Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ: 09:00 – 15:00, 01/05/2005 ΚΥΡΙΑΚΗ: ΚΛΕΙΣΤΑ, 02/05/2005 ΔΕΥΤΕΡΑ: ΚΛΕΙΣΤΑ. Από την Τρίτη 3 Μαΐου όλα τα καταστήματα θα επανέλθουν στο κανονικό θερινό ωράριο, το οποίο θα ισχύσει έως τις 31/10/2005.

Μπάρες θανάτου στον ΟΣΕ

12-04

Στην διασταύρωση των οδών Αριστοτέλους και Κωνσταντινουπόλεως πριν από λίγο καιρό, οι προστατευτικές μπάρες δεν λειτούργησαν, με αποτέλεσμα το τρένο να παρασύρει δύο νεαρά κορίτσια, σκοτώνοντάς τα ακαριαία. Κάποιοι τότε μίλησαν για λάθος. Έστω, ας υποθέσουμε ότι ήταν λάθος και όχι εγκληματική αμέλεια, είναι δυνατόν ένα τέτοιο λάθος να επαναλαμβάνεται; Κι όμως, τα χιλιάδες αυτοκίνητα και οι εκατοντάδες πεζοί που διασχίζουν καθημερινά τη διάβαση αυτή, κινδυνεύουν να παρασυρθούν από το τρένο, λόγω έλλειψης κάποιου υπευθύνου για τις μπάρες, κυρίως τις βραδινές ώρες. Αν είναι δυνατόν, στην Ελλάδα του 2005, να κινδυνεύουμε να σκοτωθούμε για έναν τέτοιο λόγο. Το acharnet.gr εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στις οικογένειες των δύο κοριτσιών και παράλληλα την αγανάκτηση του για την μη επίλυση του προβλήματος.

Αλλαγές στο Κεντρικό Μενίδι

07-04

Σε εφαρμογή αναμένεται να τεθεί στο προσεχές διάστημα, η κυκλοφοριακή μελέτη για το Κεντρικό Μενίδι, η οποία είχε εγκριθεί ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών. Το μόνο που μένει είναι να τοποθετηθούν οι κατάλληλες πινακίδες, ώστε να μην μπερδεύονται οι οδηγοί. Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει δύο δακτυλίους, το μεγάλο και τον μικρό. Ο μεγάλος είναι διπλής κατευθύνσεως, αρχίζει από την Λ. Αθηνών-Φιλαδελφείας και συνεχίζει με τις οδούς Κωνσταντινουπόλεως, Αριστοτέλους, Θ. Βαρελά, Μπόσδα για να καταλήξει στην Λ. Αθηνών. Ο μικρός δακτύλιος είναι μονής κατευθύνσεως, αρχίζει από την οδό Φιλαδελφείας, και συνεχίζει με τις οδούς Κωνσταντινουπόλεως, Δημοσθένους, Παγκάλου, Σαλαμίνος, Φιλ. Δέδε για να καταλήξει και πάλι στη Λ. Αθηνών. Οι σημαντικότεροι κόμβοι είναι οι: Λ. Αθηνών και Μπόσδα, Λ. Αθηνών και Φ. Δέδε, Λιοσίων και Αριστοτέλους, Σαλαμίνος και Εθν. Αντιστάσεως, Αριστοτέλους και Δεκελείας. Οι νέοι δρόμοι που θα μονοδρομηθούν είναι: Εθνικής Αντιστάσεως (από την πλατεία Καράβου με κατεύθυνση προς την Αριστοτέλους), Λιοσίων (από την Αριστοτέλους με κατεύθυνση προς Λιοσίων), ενώ η Αγίας Τριάδος θα είναι μόνο άνοδος ως την Αριστοτέλους.

Το εξπρές της . . . Αμυγδαλέζας

29-03

Απαράδεκτα φαινόμενα για χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης, παρατηρούνται στη χώρα μας και συγκεκριμένα στις φυλακές αλλοδαπών στην περιοχή της αμυγδαλέζας (στην πρώην σχολή της αστυνομίας). Εκεί κρατούνται μέχρι να απελαθούν, οι παράνομοι μετανάστες, άνδρες, γυναίκες και παιδιά, έως ότου απελαθούν. Οι συνθήκες κράτησής τους είναι άθλιες, γυναίκες, άνδρες αλλά και ανήλικα παιδιά είναι εκτεθειμένοι σε οποιαδήποτε μορφή αρρώστιας, καθώς δεν υπάρχει ούτε ο πρωτοβάθμιος ιατρικός έλεγχος, όσο για τα δικαιώματα των κρατουμένων, αυτά δεν υφίστανται στο συγκεκριμένο μέρος. «Θα συναντήσεις εκεί γυναίκες θύματα καταναγκαστικής πορνείας, παιδιά των φαναριών, αλλά και άτομα που απλώς έχει λήξει η άδεια παραμονής τους πριν μερικές μέρες», τονίζει η Γιώτα Τουλούμη, από το Φεμινιστικό Κέντρο Αθηνών. Δεν υπάρχει θέρμανση , ούτε ζεστό νερό, ενώ το φαγητό είναι ελλιπές και χαμηλής ποιότητας. Καθημερινά οι άνθρωποι που κρατούνται σε αυτό το μέρος, κινδυνεύουν να προσβληθούν από μεταδιδόμενα νοσήματα. Όσο για τον προαυλισμό, αυτός δεν προβλέπεται, αλλά μετά από συνεχείς εκκλήσεις των κρατουμένων, οι φύλακες τους οδηγούν σε έναν υπαίθριο χώρο, απλώς για να πάρουν αέρα, καθώς ο χώρος είναι τόσο μικρός που δεν μπορούν να περπατήσουν. Αυτά λοιπόν συμβαίνουν στην χώρα του Ξένιου Δία, στην Ελλάδα του 2005, και οι υπεύθυνοι θα πρέπει να ντρέπονται για αυτήν την κατάντια.

Αργοσβήνει το πευκοδάσος της Πάρνηθας

18-03

Με φοβερή καταστροφή απειλείται άμεσα το πευκοδάσος της Πάρνηθας, λόγω ενός μικροσκοπικού παρασιτικού εντόμου, την Μαρσαλίνα (βαμβακίαση), το οποίο έχει προσβάλλει το 100% των πεύκων της περιοχής. Το θέμα βγήκε στην επιφάνεια μετά από σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ντίνου Βρεττού στη Βουλή των Ελλήνων, όπου κάλεσε το Εθνικό Ίδρυμα Γεωργικής Έρευνας, το Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο και την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Φυτών να αναλάβουν πρωτοβουλίες για την λύση αυτού του εξαιρετικά σημαντικού προβλήματος. Βέβαια η κατάσταση αυτή δεν υπάρχει μόνο στο πευκοδάσος της Πάρνηθας, αλλά και στις Αδάμες και στο Σούνιο. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αν δεν ληθφούν γρήγορα δραστικά μέτρα από τις αρμόδιες αρχές, στο πευκοδάσος της Πάρνηθας θα έχουμε πλήρη ξήρανση των πεύκων σε μερικά χρόνια από σήμερα. Καταλαβαίνετε λοιπόν το μέγεθος του προβλήματος, καθώς όλοι γνωρίζουμε πως τα δέντρα απορροφούν διοξείδιο του άνθρακα και απελευθερώνουν οξυγόνο, οπότε σε ενδεχόμενή ξήρανσή του, τότε θα έχουμε δραματική αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, καθώς και διαταραχή της ισορροπίας της φύσης.

Στη Ραφήνα το επίκεντρο του σεισμού

Στο θαλάσσιο χώρο της Ραφήνας και όχι στην Πάρνηθα όπως αρχικά ακούστηκε ήταν το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης που σημειώθηκε στις 13:11 της Παρασκευής. Ο σεισμός ήταν μεγέθους 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.

Η δόνηση έγινε ιδιαίτερα αισθητή σε όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί ζημιές.
Οι σεισμολόγοι κάνουν λόγο για μεσαίου μεγέθους δόνηση, που δεν εμπνέει ανησυχία. Εντούτοις, παρακολουθούν το φαινόμενο και δεν είναι σε θέση ακόμα να πουν με βεβαιότητα εάν επρόκειτο για τον κύριο σεισμό.

Μενίδι: Έντονες αντιδράσεις για τον προαστιακό

07-03

Την έντονη αντίδραση τους για την επανεκκίνηση των έργων για τις γραμμές του προαστιακού σιδηροδρόμου, εκφράζουν καθημερινά οι κάτοικοι του Μενιδίου, αλλά και των Αγίων Αναργύρων. Τα έργα είχαν σταματήσει έπειτα από αντιδράσεις των δημοτών, που είχαν φτάσει μέχρι και στην κατάληψη των γραμμών, καθώς ήταν αντίθετοι με την επίγεια χάραξή τους. Όπως υποστηρίζει ο Ανδρέας Βογιαντζόγλου, από την επιτροπή αγώνα δημοτών για την υπογειοποίηση των γραμμών του Προαστιακού, «η ΕΡΓΟΣΕ είχε δεσμευτεί προφορικά ότι θα σταματούσε τα έργα και θα κατέθετε νέα πρόταση που θα λάμβανε υπ’ όψη τις θέσεις των κατοίκων και της δημοτικής αρχής. Ουδέποτε κατατέθηκε προς έγκριση κάποια πρόταση στους δύο δήμους, όπως προβλεπόταν, ενώ τα έργα ξεκίνησαν στις αρχές του μήνα». Αυτό που ζητούν τόσο οι κάτοικοι του Μενιδίου, όσο και αυτοί των Αγίων Αναργύρων είναι η υπογειοποίηση της γραμμής σε όλο το μήκος της, από το σταθμό των Αγίων Αναργύρων μέχρι το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών.

Στους Θρακ/νες το νέο γήπεδο της ΑΕΚ;

01-03

Έκταση στους Θρακομακεδόνες, για να χτίσει η ΑΕΚ το νέο της γήπεδο, παραχωρεί η κυβέρνηση, μέσω του υφυπουργού Απασχόλησης Γεράσιμου Γιακουμάτου, οποίος είχε, σύμφωνα με πληροφορίες, τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, Ντέμη Νικολαϊδη. Η έκταση αυτή ανήκει στην εργατική εστία, όμως η ΑΕΚ παρουσιάζεται αρνητική στο ενδεχόμενο της κατασκευής του νέου γηπέδου στους Θρακομακεδόνες (πολύ κοντά στο Ολυμπιακό Χωριό), καθώς η περιοχή δεν πληρεί τις προδιαγραφές που έχει θέση η ΠΑΕ, δηλαδή εύκολη πρόσβαση και θέσεις παρκαρίσματος. Πάντως η υπόθεση δεν έχει κλείσει οριστικά, καθώς θα παραγματοποιηθεί στο άμεσο μέλλον, νέα συνάντηση του κου Γιακουμάτου με το Ντέμη Νικολαϊδη, με τη διαφορά πως θα είναι παρών και ο υφυπουργός αθλητισμού Γιώργος Ορφανός. Πάντως, ήδη με το άκουσμα της είδησης, πολλοί κάτοικοι, αλλά και επιχειρηματίες της περιοχής έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους στην κατασκευή του νέου γηπέδου στο συγκεκριμένο μέρος.

Ολοκλήρωση διαπλάτυνσης της Λ. Καραμανλή

15-3

Στην τελική τους ευθεία βρίσκονται τα έργα διαπλάτυνσης της Λεωφόρου Καραμανλή, καθώς τα συνεργεία της Δημοτικής Επιχείρησης Τεχνικών Έργων του Δήμου Αχαρνών (ΔΕΤΕΔΑ) ξεκίνησαν την ασφαλτόστρωση. Εξάλλου, έργα από τη ΔΕΤΕΔΑ διεξάγονται και στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής Μενιδίου, με την ασφαλτόστρωση των οδών Αιγίου, Φάρου, Ασπασίας και Κυρηνίας. Επίσης, στην οδό Ξενοδοχοϋπαλλήλων ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση, καθώς και οι παρεμβάσεις με Τρία Άλφα. Γενικότερα παρατηρούμε μια κίνηση στο θέμα των έργων στο Μενίδι, όμως σίγουρα θα πρέπει αυτή η κίνηση να ενταθεί σε μεγάλο βαθμό, αν θέλουμε να λέμε πως κατοικούμε σε μια πόλη, που προσφέρει ποιότητα στη ζωή μας.

Μενίδι-Κόρινθος μία ώρα, Μενίδι-Κηφισιά 2ώρες;

Απαράδεκτα είναι τα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών στο Μενίδι. Χαρακτηριστικά η γραμμή του 721, η οποία ξεκινάει από το Μεσονύχι και φτάνει στην Κηφισιά, πολλές φορές αναγκάζει τους πολίτες να περιμένουν στη στάση μέχρι και μία ώρα, με αποτέλεσμα να φτάνουν στον προορισμό τους μία ώρα και 45 λεπτά μετά που έφυγαν από το σπίτι τους., προκαλώντας φυσικά την αγανάκτησή τους. Όλοι οι δημότες Αχαρνών δικαιούνται καλύτερη αντιμετώπιση από την πολιτεία, ενώ σίγουρα είναι χρέος του Δήμου Αχαρνών να πιέσει για να γίνουν αλλαγές στα δρομολόγια. Μάλιστα, δεν θα ήταν άσχημο να αποκτήσουν και οι δημότες Αχαρνών, την δική τους τοπική συγκοινωνία, όπως έχει γίνει με μεγάλη επιτυχία στους Δήμους Αμαρουσίου και Ηρακλείου, όπου οι πολίτες εξυπηρετούνται από τα τοπικά λεωφορεία σε μέγιστο βαθμό. Ως πότε ο δημότης Μενιδίου θα πρέπει να νιώθει υποβαθμισμένος;